Tom's Istanbul Delights
The Best of Istanbul with Tom Aikens tells the culinary adventures of British chef Tom Aikens in Istanbul. Follow Tom, as he opens up a restaurant in Istanbul and explores the recipes that make this city with the best ingredients. Accompanied by Istanbulites, Tom goes to the kitchen to create his own Istanbul recipes, using all the knowledge and inspiration he gained.