Grazing the Sky
An intimate look at the lives of modern circus performers in and out of Cirque Du Soleil. The film follows the stories of several different performers and gives viewers an unprecedented look into their lives and art. A testament to the human spirit and the power of following your dreams, it is also an homage to the grace and power of artists who use their bodies as their instruments.