Moana 2 Sing-Along
Follow on-screen lyrics to sing along with Moana and Maui as they reunite in “Moana 2” for an expansive new voyage filled with soaring new songs that include “Can I Get A Chee Hoo?,” “We’re Back” and “Beyond.”