Summits of My Life: A Fine Line
Kilian Jornet, a prodigious athlete at 25, excels in ski mountaineering and ultra trail running, braving the dangers of his mountainous environment. Despite the high price of his pursuits, his passion remains a driving force, showcasing the resilience and determination of those born in such rugged landscapes.