This beautifully honest portrait of love follows the once happily married couple Conor and Eleanor. After being torn apart by tragedy, the couple find themselves longing to reclaim the passion they once shared. Capturing a picture of love, loss and truth, this acclaimed drama is a combination of two companion films depicting differing perspectives.