The Net: Promised Land
Criminal defense attorney Lea Brandstätter witnesses the fatal accident of her boyfriend, soccer scout David Winter. Almost at the same time, the best friend of hooligan Marcel Fork is stabbed to death in the stadium. Just coincidence? Lea and Marcel investigate with Lea's mentor Christina. The trail unexpectedly leads to the highest circles in football.