The Wizard of Paws
Featuring heartwarming stories of adorable creatures overcoming the odds, Wizard of Paws follows pet prosthetics pioneer Derrick Campana as he gives troubled animals a second chance.
Featuring heartwarming stories of adorable creatures overcoming the odds, Wizard of Paws follows pet prosthetics pioneer Derrick Campana as he gives troubled animals a second chance. Answering calls from across the US—and as far away as Bhutan—Derrick steps in to create one-of-a-kind limbs that get these bionic pets back on their feet again.