An Eye For Beauty
Luc, a talented young architect, lives a peaceful life with his wife Stephanie in the stunning area of Charlevoix. Beautiful house, pretty wife, dinner with friends, golf, tennis, hunting... a perfect life, one might say! One day, he accepts to be a member of an architectural jury in Toronto. There, he meets Lindsay, a mysterious woman who will turn his life upside down.