Bullet Proof
Vinnie Jones (Snatch) plays Temple, a sadistic mob boss, in this gritty, white-knuckle action ride. After stealing millions in cash from Temple’s drug-dealing hideout, a thief finds a stowaway in his getaway car, who turns out to be Temple’s pregnant wife Mia! Desperate to reclaim his cash and his unborn son, Temple sends out a squad of hit men and bounty hunters to bring in Mia and the thief. Speed, cleverness, and good aim give the duo a brief advantage, but how long will their luck hold out?