Ma Vie N'est Pas Une Comedie Romantique
If his life were a little more like a romantic comedy, Thomas would be a little less dumped. He'd go out with a great girl, like Meg Ryan. They'd love each other forever and he'd never find her in bed with another guy. As a result, he wouldn't have to move back in with his parents at the age of 35.