Mary Kills People
Dr. Mary Harris kills people for a living. An overworked, single mother and ER doctor, Mary also moonlights as an underground angel of death ― working outside the law to perform illegal, assisted deaths for patients who want to die on their own terms. So far, Mary has managed to stay under the radar, but business is booming, and her double life is getting complicated.