Runner Runner
A college student (Justin Timberlake) takes the ultimate gamble when he goes to Costa Rica to confront the online gaming tycoon (Ben Affleck) who cheated him out of his winnings.
When Princeton grad student Richie Furst (Justin Timberlake) believes he’s been swindled by an online poker site, he heads to Costa Rica to confront gambling tycoon Ivan Block (Ben Affleck), the man he thinks is responsible. But Richie will soon face the ultimate power play as he finds himself caught between Block’s promises of unlimited wealth and the zealous FBI agent trying to bring him down.