Pour Elle
Lisa and Julien are happily married with their son, Oscar. But their lives are turned upside down one morning when the police arrest Lisa for murder. She is sentenced to 20 years in prison. Convinced of his wife's innocence, Julien decides to break her out. How far will he go for her?