Crossroads
Sophie Cross, a brilliant attorney, is enjoying a lovely summer day in the North Sea dunes with her 5-year-old son, Arthur, when he vanishes into thin air. She only leaves the boy alone for a few seconds, but that's all it took. It's the start of a horrible nightmare for Sophie and her husband Thomas Leclercq, a razor-sharp police commissioner.
Sophie Cross, a brilliant attorney, is enjoying a lovely summer day in the North Sea dunes with her 5-year-old son, Arthur, when he vanishes into thin air. She only leaves the boy alone for a few seconds, but that's all it takes. It's the start of a horrible nightmare for Sophie and her husband Thomas Leclercq, a razor-sharp police commissioner who's crushed by his son's disappearance and finds himself powerless to solve it. As the days then weeks roll by, the investigation goes nowhere as doubts and suspicions start to creep up: was Arthur really abducted? Three years later, the devastated couple is determined to push forward with their lives. Thomas is convinced they'll never see their son again, but Sophie refuses to give up hope and joins the police force to help hunt down Arthur. She'll have to work hard to carve out a niche for herself in the crime squad led by her husband Thomas, whose members aren't exactly delighted about the new recruit.