Maya the Bee Movie
Curious bee Maya and her friend Willy try to save the hive from the greed of the Queen’s advisor and put an end to years of hostility between bees and hornets.
Freshly-hatched bee Maya is a little whirlwind and won’t follow the rules of the hive. One of these rules is not to trust the hornets that live beyond the meadow. When the precious Royal Jelly is stolen, the hornets are the prime suspects — but the bees think that Maya is their accomplice. No one will stand by her except for her friend Willy, who will embark on an adventure-packed journey with her to find the real culprit.