Shaun the Sheep
Meet Shaun, Bitzer, the Farmer and the rest of the Flock as they navigate life at Mossy Bottom Farm. Peace in the valley turns to mayhem in the meadow as Shaun leads his flock into all sorts of scrapes and scraps, running rings around sheepdog Bitzer when the Farmer's back is turned.