Laine
At Laine Theatre Arts, aspiring performers Rory Macleod and Georgia Lennon chase their dream of reaching the West End. Their journey is framed by insights from principal Betty Laine OBE and industry leaders Francesca Jaynes, Stephen Mear, and David Grindrod, revealing the talent, discipline, and resilience needed to succeed in the demanding world of musical theatre and dance.