Marseille
Pressed by his brother Joseph, Paolo leaves his calm life in Canada to return to Marseille, where his father has had an accident. With his son, he is determined not to linger in the city he fled years ago. He doesn't imagine that the affection of his family, a romantic encounter, and the solidarity of the people of Marseille will reconcile him with the city he never truly wanted to leave.