Gazelles, Les
Marie and Eric, a couple in their thirties, have been together since college. But when the couple embarks to buy their first apartment, Marie is suddenly overwhelmed with doubt. After encountering a handsome, dark-haired man, she leaves Eric to explore pleasure and freedom. But when things backfire, Marie decides to turn her life around.