15 Minutes of War
Djibouti, 1976. Terrorists hijack a school bus carrying the children of French military personnel and drive it to a no-man's-land, a hundred metres from the Somalian border. An elite squad of snipers from the French National Gendarmerie is sent in to resolve the situation. This undisciplined motley crew will lead a high-risk operation that will mark the birth of the GIGN elite tactical unit.