Seuls
Leïla, 16, wakes up late, as she does every morning. Except that today, there's no one there to rush her. Where are her parents? She gets on her bike and rides through her empty neighborhood. Everyone has disappeared. Thinking herself the sole survivor of an unexplained disaster, she ends up running into four other young people: Dodji, Yvan, Camille and Terry.