LE GRAND BLEU
This is the story of two divers. It begins in the late fifties when, even as boys, Jacques Mayol and Enzo Molinari would vie to set deep-sea diving records. Twenty years later, they are both front-runners for the championship. The portrait of two men bound to the sea and the love between Jacques and his earth woman, Johanna; The Big Blue, a tale of friendship and romance.