Arthur and the Minimoys
Arthur is a bright and clever ten-year-old boy, who must find his grandfather in order to pay off the debt on their house, at the risk of it being demolished. He turns to the help of magical creatures called Minimoys, tiny people living in harmony with nature. What follows is pure magic as he sets out on the adventure of a lifetime.