OSS 117: Lost in Rio
Hubert Bonisseur de la Bath, aka OSS 117, is the French spy considered by his superiors to be the best in the business. The year is 1967. He's sent on a mission to find a former high-ranking Nazi. His eventful investigation takes him all across Brazil, from Rio to Brasilia and the Iguazu Falls, accompanied by a charming Mossad agent who is also looking for the Nazi.
Hubert Bonisseur de la Bath, aka OSS 117, is the French spy considered by his superiors to be the best in the business. The year is 1967. He's sent on a mission to Rio de Janeiro to find a former high-ranking Nazi who went into exile in South America after the war. His eventful investigation takes him all across Brazil, from Rio to Brasilia and the Iguazu Falls, accompanied by a charming Mossad agent who is also looking for the Nazi. Just like the harmonies of the bossa nova, their tale turns into an adventure and a love story.