Les femmes du 6e étage
In 1960s Paris, a conservative couple's lives are turned upside down by a group of Spanish maids that live in the same building.
Set in 1960s Paris, Jean-Louis lives a quiet life with his neurotic socialite wife Suzanne. However, the couple's world is turned upside-down when they hire Maria, a Spanish maid who introduces Jean-Louis to an alternative reality on the building's sixth floor servants' quarters. This hilarious culture clash comedy has an all-star international cast that will leave you wanting more!