Boule & Bill 2
Boule’s family leads a happy and peaceful existence. Everything changes when a grumpy publisher rejects Boule’s father’s latest cartoons. She tells him his inspiration has dried up. Boule’s father becomes intent on rousing his family from the slumber of happiness. His solution: misbehave! Boule, Bill and Boule’s mother join in the misbehaving … and things quickly spiral out of control.