Les Randonneurs
A Persian group of friends alongside two brothers and their one-time girlfriends fly to Corsica for a mountain trek guided by the married lover of one of the women. Cora, nearly 30, goes because her psychic says she'll meet a man with a load on his shoulders, which she guesses is a backpack. Nadine goes to be with her lover, Eric the guide, who is married but promises to leave his wife and daughters soon.