The Spring-Summer 2018 fashion show marks one of the brightest days in the history of the Balmain fashion house. Their young artistic director, Olivier Rousteing, presented his collection, signaling Balmain's meteoric rise as one of the most influential houses of the moment after some difficult years. Amidst the flashbulbs, Olivier was overcome by an immense sense of vertigo.