The Speech
Meet Adrien! He's 35. He's stuck in a midlife crisis. He's neurotic and hypochondriac. Tonight he's stuck in an endless family dinner and his girlfriend is not answering his texts. On top of that, his dumb brother-in-law asks him to prepare a speech for his wedding. Could it get even worse?