A Faithful Man
Eight years after separating, Abel encounters Marianne again at Paul’s funeral. He views this sad event as a positive sign, believing that Paul’s death could help him win Marianne back—unless Joseph, Paul and Marianne’s son, and Eve, Paul’s sister, who are secretly working behind the scenes, manage to shatter Abel’s hopes.