The Italian
Dino Fabrizzi is the top seller at the Maserati dealership in Nice. At 42, he reaches a turning point: the director position is offered to him and Hélène wants to marry him. His life seems perfect, except that it's all built on a lie. Dino is actually Mourad Ben Saoud. Neither his boss, nor Hélène, nor his parents know about his true identity.