De plus belle
Lucie is in remission and her illness is almost a distant memory. Her family pushes her to live life to the fullest, and in doing so, Lucie meets the charming and arrogant Clovis, who is immediately beguiled by her wit and humor. It is Dalila, however, an eccentric and delightful dance teacher, who inspires Lucie to rebuild her life and to grow into the woman she always wanted to be.