OSS 117: Cairo, Nest of Spies
Egypt, 1955. Cairo is a veritable den of spies. Everyone distrusts everyone, and everyone plots against everyone. The President of France, René Coty, dispatches his master weapon to bring order to this chaos before all hell breaks loose. His name: Hubert Bonisseur de la Bath, alias Agent OSS 117.