Le Fantôme de Canterville
Deep in the legendary heart of Brittany, the ghost of Aliénor de Canterville is condemned to haunt her family’s castle and scare away any new inhabitants. She carries out this mission with flair, aided by Gwilherm, her loyal servant. But when the Otis family, fleeing the hustle of Parisian life, buys the castle, Aliénor is dismayed—she can’t manage to frighten this 21st-century clan.