Big Momma's House 2
FBI agent, Malcolm Turner (Martin Lawrence), reprises his disguise as an old lady to become a nanny in order to expose Tom Fuller (Mark Moses), the suspected designer of a deadly computer "worm". Malcolm must once again rely on his sure-fire alter ego, the take-no-prisoners Hattie Mae Pierce, a.k.a. "Big Momma," to bring down the bad guys and prove that a woman's work is never done!