Fabienne and Renaud Lepic break tradition by heading to Las Vegas to see Céline Dion and not celebrating Christmas with their children. Meanwhile, Valérie and Denis Bouley want to impose their form of Christmas on their children. But as a revolt brews amongst all the "Boulpic" children who demand a traditional Christmas, everyone asks the same question: Will there be a Christmas during Christmas?