How to Lose A Guy In 10 Days
A “How to...” columnist agrees to write a first-hand account about what it takes to drive a man out of your life… in exactly 10 days.
It’s the battle of wills, as Andie (Kate Hudson) needs to prove she can dump a guy in 10 days, whereas Ben (Matthew McConaughey) needs to prove he can win a girl in 10 days. Now, the clock is ticking - and the wildly entertaining comedy smash is off and running in this irresistible tale of sex, lies and outrageous romantic fireworks!