Clueless
Cher's world unravels with the sudden appearance of two hunks: a sexy new classmate, and her square but cute ex-stepbrother. Now she's learning that when it comes to love, she's Clueless.
Alicia Silverstone shines as the 15-year-old Beverly Hills High School student who thrives on shopping, enjoys the perfect social life, and plays matchmaker to all her friends… just don’t ask her who she’s dating, AS IF! Directed by Amy Heckerling, the movie also stars Paul Rudd, Brittany Murphy, Donald Faison, Stacey Dash, and Wallace Shawn. Inspired by Jane Austin’s EMMA, this update is a smart, charming, and hilarious classic that truly captures what it was like to be a teen in the 1990s.