The Hunger Games: Catching Fire
Sensing unrest, President Snow dispatches Katniss and Peeta to the districts to reinforce the Capitol's supremacy. But as a stronger resistance emerges, Snow is forced to usher in new rules that will change the violent competition — and Panem — forever.
Katniss Everdeen has returned home after winning the 74th Annual Hunger Games along with fellow tribute Peeta Mellark. Winning means that they have to turn around and leave their family and close friends, embarking on a Victor's Tour of the districts. Along the way Katniss senses that a rebellion is simmering, but the Capitol is still very much in control as President Snow prepares the 75th Annual Hunger Games—a competition that could change Panem forever.