The Hunger Games: Mockingjay - Part 1
Katniss Everdeen is rescued and brought to District 13 after she shatters the Hunger Games forever. Among the rebels, Katniss becomes Mockingjay, the symbolic leader of the rebellion. But President Snow has his own plans for her — and her loved ones.