700 Sharks
In Polynesia, the largest school of sharks — about 700 — patrols the waters en masse. Follow an international team of scientists as they study these magnificent creatures at night, when they are most aggressive, to discover their mysterious hunting strategies and social behaviors. The result: incredible new behaviors never seen before, or caught on camera.