A Cool Dry Place
A single father's life is thrown into chaos when he is forced to choose between two women -- the ex-wife who abandoned him and a new girlfriend.
Sometimes you need to lose it all before you find out what really matters. When a handsome attorney (Vince Vaughn) is caught in the middle of a romantic triangle, he is forced to choose between his estranged wife (Monica Potter) who wants him back and his sexy young girlfriend (Joey Lauren Adams) who wants him all to herself.