A Monster Calls
Connor is a 13-year-old boy who, after the separation of his parents, becomes the man of the house. With his young mother ill, the little boy tries to overcome all his fears and phobias with the help of a monster. Fantasy, fairy tales and imaginary stories of the little one will come face to face not only with reality, but with his cold and calculating grandmother.