Fury
The ghost of an African-American man, who was attacked and killed during a fight with a white co-worker in the 1970s, haunts the former prosecutor-turned-judge who didn't file charges against the white co-worker even though he had enough evidence. Before the ghost can cross over, Melinda must help him find justice and hopefully help his son erase some of the racist views he holds before passing them on to his own son.