All About Steve
Stan gets a taste of his own medicine after disowning Steve for being a geek; and Roger attends a science-fiction convention.
After disowning Steve for being a geek, Stan must rely on his son's knowledge of science fiction and fantasy to catch a cyber-terrorist, and Roger attends the Mecca of geekdom -- a sci-fi convention -- in order to interact with humans.