…Altrimenti ci arrabbiamo!
Two friends, Bud Spencer and Terence Hill, demand a local mob boss to replace their buggy, destroyed by his band of bad guys, with a new one. The Boss refuses, stirred up by ‘The Doctor,’ his German psychologist and advisor, and sends his minions to wipe out the duo, who will use well-placed punches to sort out the baddies. Every confrontation is accompanied by the catchy tune by the Oliver Onions.
“We want our buggy…otherwise, we get mad!” the legendary duo Bud Spencer and Terence Hill warn the local crimeboss who has destroyed their brand new dune buggy, red with a yellow top. But the Boss has no intention of giving in: he’s really asking for it. This classic cult is packed with massive punch-ups, fist fights and gags from start to finish, complemented by a catchy theme tune by the Oliver Onions. Unforgettable the motorcycle jousting scene, a modern version of the medieval legendary knight duels, the acrobatic car races, the brawl in a boxing gym, the hapless sniper ‘Paganini’, and the final round when the Boss gives them even two new Dune Buggies. But that’s not all! Ben and Kid take a few rounds over the parking lot of the fun park, where they unintentionally destroy one of the buggies. At the end, Ben and Kid compete again in a friendly beer-and-hot-dogs duel to determine the winner of the remaining buggy.