Underwater
A crew of underwater researchers must scramble to safety after an earthquake devastates their deep-sea laboratory. But the crew has more than the ocean’s depths to fear.
Kristen Stewart gives a powerful performance in this action-packed sci-fi thriller. The crew of the Kepler undersea mining rig knew there would be hardships on their current mission – thirty days in a cramped structure, seven miles below the ocean’s surface, five thousand miles from land. But nothing has prepared them for the terrors they’re about to face. The heart-stopping adventure begins when a devastating earthquake damages the rig, including its communication devices and escape vehicle. Although quick-thinking mechanical engineer Norah Price (Stewart) manages to temporarily stave off imminent disaster, the need to evacuate escalates quickly. With no way to radio for help, Norah and the remaining crew members are running out of options. Their only hope is to walk across the ocean floor to an abandoned vessel, in hopes that its communication equipment still works. Knowing that their undersea suits have limited oxygen, they set out on a perilous race against time. As if their journey isn’t treacherous enough, they begin to sense that they’re not alone in the murky ocean depths. Something mysterious is in their midst. Suddenly thrust into a dangerous cat-and-mouse game with an unknown predator, the crew must summon unprecedented strength and courage in order to survive. Also starring Vincent Cassel, Jessica Henwick, T.J. Miller, John Gallagher Jr., and Mamoudou Athie, Underwater is a chilling, suspenseful adventure that’s filled with nonstop action from start to finish.