Animal Attraction
When a successful television producer’s relationship goes sour, she attempts to understand romance by working as a sex columnist, creating a sensation.
After being romanced then dumped by a handsome ladies' man, a talk-Show talent booker starts a popular pseudonymous magazine column comparing men's sexual behavior to that of animals, becoming a popular overnight sensation among female readers until she falls in love again and realizes her theories are wrong.