Asterix bei den Olympischen Spielen
This adventure with the lightning-fast Asterix and his magic potion-strengthened companion Obelix leads them to faraway Greece. There they hope to help the young and fearless Gaul Romantix to win the Olympic Games and the heart of the beautiful Greek princess Irina.
This adventure with the lightning-fast Asterix and his magic potion-strengthened companion Obelix leads them to faraway Greece. There they hope to help the young and fearless Gaul Romantix to win the Olympic Games and the heart of the beautiful Greek princess Irina. Standing in their way is the deceitful Brutus, who will do anything to bring the Olympics under his control and remove his father Julius Caesar from power.