Backstory: Serena vs. The Umpire
In "Backstory: Serena vs. The Umpire", Don Van Natta, Jr. connects the dots on nine months of reporting to examine the saga of Serena Williams’ intense clash with chair umpire Carlos Ramos during her loss to Naomi Osaka in the 2018 US Open women’s final.